Busecan35 Selam güzel anneler🌼 enfeksiyonum var ve dün doktorum fitil verdi..fakat tam olarak nasıl uyguluyoruz? Vajinadan içeriye iyice mi itiyoruz yoksa hafif mi tam olarak eczacı da aciklamadi
metehaninannesiii Busecan35 tam it canım erimesi lazım fitili koymadan önce suda hafif islat oyle koy hem kolay girsin hemde erisin bazen erimiyor oda canını acitabilir