Merhaba anne adayları ben şuan 19+1 5. Ayıma gidiyorum bu sabaha kadar toplasam belki 5 defa boş istifra etmişimdir ama bu sabah sarı su çıkardım çok tuhafıma gitti çünkü genelde ilk 4 ay her sabah hemen hemen istifra edenler oluyor bu şekilde ama benim 5. Aydan sonra başladı gibi bişey oldu benim gibi olan var mı merak ettim 🤔