Belacivciv Allahneverdiysee Söylerken biraz garip geliyor nilda diyesim geliyor istemsiz 😅 İçinize sinmediyse bakın daha ama ismi de söyledikçe benimsiyor insan
g4mze Bence kötü bir isim değil çok zarif hatta. Ama içinize sinmediyse başka seçenekleri düşünün isterseniz. 🥰 Forumda çok var kız bebek isimleri diye açılan postlar. İçlerinde çok güzel isimler var. Bi bakın bence belki yardımcı olur size 👼🏻