busra1997alpaslan2021 Cgdeem7 ay bizde pişik yaptı yavrum benim ebebek markasi aldık geçti bence sizde deneyin çok güzel yumusacik mis gibi kokuyor aleoverali olandan aldık bebekten bebeğe yinede değişebilir
Asyamira Cgdeem7 pure&soft öneririm, mavi paketli olandan çok memnun kalmadım sızdırma oluyor kaka taştı bir iki kere ama daha önce pure&soft serisinde hiç böyle bir sorun yaşamamıştım ☺️
Beyzanur138 Cgdeem7 valla dışı mavi farklı olduğuna denk gelmedim normal olandır herhalde hem uygun hem iyi geldi ve pişik kremi kullanmıyorum