Dün nst ye girdim 80 ve 100 sancım var ama doktorum nst çok iyi dedi ben sancı değil ama kasılma olarak baya hissettim bu normalmidir acaba. Normal olduğu için mi doktor nst çok güzel dedi 🤷 bu arada 36.haftada sezeryana gireceğim protein kaçağı dan dolayı bilgisi olan bakabilir mi zamanından 36 dan önce gelir mi bu sancılarla acaba 😔
