Miniktosbaa Tüp bebek le hamile kaldım 4+2 günlük gebeyim sol kasığımda ve çat kemiklerimde şiddetli sancı var sizce normal mi aynı durumu yaşayan oldumu doktora gitmelimiyim?? Lütfen beni aydınlatın 🙏🏻
Tugceceren Merhaba bende tüp bebekle hamile kaldım bugün 5 haftalık oldu. Hatta kesemizi bugün gördük. Benim de kasık ağrım çok oluyor normal olduğunu söylüyorlar. Kanama olmadığı sürece korkmamalısın