hamisanne_63 25 haftalığım kontrolde bebeğin kilosu 811 gr, boyu ise 28-29 cm dedi doktorum şimdi internetten baktım da kilosu gayet iyi ama boyu internette verilen ortalama bilgilere göre kısa duruyor sizce? Doktorum da gelişimi bir hafta önde dedi
Serpil-Harun21 hamisanne_63 maşallah boyuda kilosunda gayet iyi 25haftalıkken boyu okadar belki Yoktu hatırlamıyorum kilosu 650gram falandı şimdi33haftalığım 1.980gram kilosu 42cm boyu
misirveannesi hamisanne_63 selam canım , benim doktor hiç bi zaman boy ölçüsü vermiyor. Çünkü bebiş kıvrık durdugu için ölçü sağlıklı/doğru olmuyormus… gelişim geriliği olsa söylerdi zaten merak etme.
hamisanne_63 Serpil-Harun21 boyuna cok takıldım ben ya kiloyu cok dert etmem de boy benim için önemli 🤦🏼♀️
hamisanne_63 misirveannesi gelişimi bir hafta önde dedi hatta ama ben kiloyu cok takmam boyu takıyorum🤷🏼♀️ İnş kısa kalmaz
Serpil-Harun21 hamisanne_63 boyu neden önemliki kısa olsa nolur olmasa nolur zaten çoçuğun boyu belli yani anne karnında olması bişey etki etmiyor sağlık problemi olmadığı sürece anne baba boyu uzunsa çoçuk kısa olmaz zaten asla ama daha erken iki üç Haftada bir doktor randevunda sende göreceksin aniden boy Uzamaları kiloları okadar farklıki hızlı hızlı ilerliyo