EceBaysal Bebeğimin hareketlerini en erken kaçıncı haftada hissedebilirim ? 10 haftalıkken mümkünmü acaba 🙏🏻☺️
deletedmom351 EceBaysal Canım 10. Hafta çok erken hissedilmesi pek mümkün değil 17 bile erken ama hissettim diyenler var ben 20. Haftalarda hissettim
Gltnerylmaz EceBaysal ilerleyen haftalarda gerçek hareketlerini hissettiğinizde bunların gaz olduğunu daha iyi anlayacaksınız ☺️
Birglbiray 10. Hafta erken bence de hissetmek için 15-16 hafta arası bebeğimin hafif sertleşmesini hissettim ben doktoruma sordum başlar artık hareketleri dedi ve 43 kiloydum o haftalar da o yüzden de biraz erken hissettim ama senin haftn da çok zor bence
Skdag 19.haftanin sonuna doğru hissetmeye başlamıştım ben.Kisiden kişiye gore değişiklik arz edebilirmiş ama 10.haftada mümkün olacağını düşünmüyorum zaten minnacık neyini hissedeceksin ki?Arada atar damar hareketleri ve gazla karıştırıldığı oluyor ben de yaşamıştım.Biraz daha sabır 🤗