2_erkekannesi_ Kızlar yeni hamileyim henuz 3 haftalık 2. Hamileliğim ilk hamileliğimde cok rahattim hic anlamadim bile ama şimdi çok fazla mide bulantim var tiksiniyorum resmen yemeklerden , halsizimde neler yapılabilir ?
Sehrr-07 2_erkekannesi_ merhaba bende 6 haftalık oldum inşalah 1 haftadır bnde aynıyım bulantı mı başka birşey mi bilemiyorum 😅 midem değişik hiç bir şey yemek istemiyorum
Sehrr-07 2_erkekannesi_ midem almak bullak iştahsızım canım hiç birşey yapmak istemiyrm yayıyorum sadece 😒 tuzlu kraker vs yiyorum bi arkadaş var kuru incir ye mutlaka iyi geliyor mideye dedi onu denicem
marsel_ve_annesi 2_erkekannesi_ ben 11haftada hala aynıyım ve hiç bir şey canım istemiyor Allah yardımcın olsun Kraker iyi geliyor 🤮
Gamzebydmr 2_erkekannesi_ Gebelikten gebeliğe değişiyor benim 4. Gebeliğim hepsinde bulantım oldu 3 aya kadar sonra geçti bana diyorlardı kız bebektir ondan bulanıyorsundur ben oğlumda da bulandım 😁