Gebelik takibi başlaması için devlet hastanesinde bir doktora gittim. 5+2 hamileyim. Çok ters ve kırıcı bir üslupla kese falan görünmüyor alttan muayene edeceğim dedi, istemedim. Dış gebelikten şüphelendiğim için baska bir hastanede kan testi verip betahcg baktırdım, 9164 çıktı. Pazartesi gününe özel bir hastaneye randevu aldım ama sizlere de sormak istiyorum. Bebeğinizin kesesini ne zaman gördünüz?