Kızlar 2 .doğuma çok az kaldı 28 gün var sanki ilk dogummus gibi korkum var niye böyle anlamıyorum. Ilk de tecrubesizdik heralde ne olacağını bilmeden gittik bunda gelişmeleri bildiğimiz için sanırım heyecan korku hepsi karışık. Tecrübeli anneler vardır aramızda ilk doğumla farkı oluyormu ikinci doğumun? Ilkim kız di bu erkek daha kolay mi olur sizce doğum? Birde geçen sene doğum yaptım ilk Çocuğumu senesi dolmadan tekrar doğum yapicam nerdeyse kısacası kolay mi olur zor mu kestiremiyorum.