Gizem93 seddkilic05 kesinlikle oyle hicbir belirtim yoktu bianda idrarimda kan gordum ve idrar yapamadim hemen acile gittim sonda taktilar. Cok kotü ve hala bunun korkusuyla yaşiyorum belirti olmasa bile duzenli test yaptirmaliyiz.
Barlas_mom seddkilic05 bugün bende de çıktı doktor üromisin 3 g toz içeren şase geçiyor böyle bir ilaç verdi tek içimlik suya karıştırıp içiliyor sanırım 🙈 size ne verdi acaba ?