Süt sağma makinasını ben de bu ara detaylı inceliyorum. Geçenlerde kullanan bi arkadaşa sordum ve lansinoh tekli elektrikli almış çok memnun kaldım dedi. Bu kişi bebeği hep sağarak beslemiş biri. Fiyatının düşmesini bekliyorum. Manuel alacaktım ne kadar şu an için çalışan biri olmasam da galiba sabredemem. Elektrikli ve tekli kafi gibi geliyor. Lansinoh tekli elektrikli alacağım.
Atlet mi sütyen mi kısmında yine aynı soru işareti bende de vardı. Kaburgalarımı sıkmasın diye sütyen tercih etmemiştim. Normalde de LCW nin süngerli ve balensiz atletini kullanıp rahat geziyordum. Geçen aynısının emzirme klipslisini aldım. Ama sütyeni de sarkma olmasın diye alanı duydum. Benim sütyen bedenim küçük ama ona rağmen yine de sarkar mı diye aklım sütyene gidiyor 🤭😂