Üç doktor değiştirip üçüncü de toxoplazma sıkıntım olduğunu öğrendim doktor bu iki doktor bu değeri görüp neden seni yönlendirmedi dedi ben de anlam veremedim kızlar doktorum perinatoloğa yönlendirdi hamileliğin 16. Haftasında olduğum için hemen git dedi eğer bebeğe geçerse görme yada işitme sorunu yada zeka geriliği yapabiliyomş acaba bununla ilgili sorun yaşayan oldu mu ben çok tedirgin oldum resmen doktor hatası yüzünden geç kalmış olablirm😔