_RainBow genelde devlet hastanelerinde kafa babalarının hayrına hastalarını muayene ediyorlarmış gibi birde triplerini çekiyoruz. Ne yazık ki maaşeaef böyle.
Ben bi kere gittim kanuniye tahlillerim için
Sen gel sen git sen anlat sen otur sen kalk. Böyle bi davranış şekli olmamalı. Sanki hem muayene edip hem üstüne para veriyorlarmış gibi insanlara kötü davranışlar var.