34 haftalık hamileyim 2 aydır genital siğillerle uğraşıyorum. Doktorum bugün baktı istersen lazerle yakabilirim dedi. Acele karar vermek istemedim o an sormayı da unuttum başka çözüm yolu var mı diye. Hamileyken yaktıran var mı? Lokal anestezi ile yakacağını söyledi. Birqz da korktum acıkçası. Yaktıktan sonra ancak normal doğum yapabileceğimi söyledi. Doğuma da fazla zaman kalmadı en hızlı çözüm bu sanırım