Arkadaşlar 3 yaşında bir oğlum var şimdi 16haftalim tekrar hamileyim ve bir kızım olucak ama 3 sene önce yaşadığım lohusalık depresyonu nu tekrar yaşamaktan korkuyorum o zamanlar aklıma gelince içime bir sıkıntı çöküyor ruhum daralıyor acaba benim gibi olup ikinci doğumunda böyle bir depresyon yaşamayan var mı yani her doğum sonrası bu depresyon olucak mi 1 sene kendime gelememiştim