Sulemrahkuzey biliyorum Ablam genel olmuştu o da çok sıkıntı çekti tek başına yürüyemezdi iyileşme süreci çok geç başladı ben spinal oldum çok güzeldi ağrım azdı tek başıma kalktım baktım bebeğime 1 hafta sonra tamamen iyileşti ameliyat yerim yarım saat sürüyor bende uyuşmam zannediyordum ama hiç bişey anlamadım ameliyathane de Işık’lar oluyor ya ordan gördüm yaramı izledim ama sıfır his hiç bişey hissetmedim bitti odama aldılar 4 5 saat uyuşuk oluyor bacaklar o yüzden ağrı da çok geç hissediliyor hissettiğin zaman da hemen ağrı kesici yapılıyor sonra yavaş yavaş kaldırıyorlar yürüdükçe iyileşiyorsun ben eve geldim evde de yatmadım o kadar güzel geçti şimdi o yüzden tekrar spinal istiyorum doktorum da tansiyon düşüklüğü olmazsa yaparız dedi genelden açıkçası çok korkuyorum ama siz hiç endişe etmeyin çok güzel bi Doğum süreci yaşıyorsunuz ben çok memnun kalmıştım inş yine spinal olurum