Benekim Hiç kötü düşünme o nasibiyle gelir, benimde ilk gebeliğim bir sürü borcumuz var , ay sonunu cebimizde sıfır lira ile getirdiğimiz çok zaman oldu. Dua et yeter, herşey gelir geçer toparlanır bir şekilde. Bebişin sağlıklı olsun yeter. Sağlık varsa gerisi birşekilde halloluyo emin ol.