bigunanneolucak https://resimyukle.io/r/WSEh0wV9TE Kızlar dün sol kasığım ağrıyodu ve sancım vardı adet gibi. Sabahta bi kalktım baya bi akıntım gelmişti lavaboda şeffaf. Biliyorum bunlar yumurtlama belirtisi ama. 13.gün cok fazla pik yapmadığı için tedirginim. Sizce yumurtlama olmuşmudur🙏🏻
bigunanneolucak QueenMommy Allah razı olsun canım. Bi hafta once rahim filmi cekildim cok umutluyum inşallah olur🙏🏻 Teşekkür ederim 🙏🏻
ozgekosaraytekin bigunanneolucak Merhabalar… bende 2 düşük yaptım ve dün benimde çift çizgiydi. Bugün silik çıktı. Yani yumurta çatladı. Bu ay hsg çektirdim çok umutluyum inşallah bebeğimiz olur🥰
Gulcingezer bigunanneolucak 13 yumurtlama 14 zaten catlama olmus canim baya pik olmus 13. Gun snra catlamis