Sezen92 Bir kaç tanıdıktan duyduğum kadarıyla bebeğin kesesi yuvarlaksa kız fasulye şeklindeyse erkek diyorlar yani belli olmaz elbette ama aranızda varmı acaba Tahmin edip te doğru çıkan ☺️
211212g Sezen92 ilk kızımda yuvarlaktı ikincisinde fasulye şeklindeydi herkez erkek dedi ama kızım olucak inşallah oyüzden inanmayın ☺️
Vildan-E Sezen92 benim oğlumda kesem yuvarlaktı ikinciye hamileyim kesem yuvarlak ve dün erkek olduğunu öğrendim canım 😊
yigitegenin_annesi Sezen92 bi kaç bayana keseye göre tahmin yaptm doğru çıkanlar oldu ama yanıldığım tahminlerde oldu benım kese tam fasukyeydi oğlm olucak 😂
Sezen92 Vildan-E hayırlısı olsun allah kucağına almayı nasip etsin inşallah bende duyunca bi sorayım dedim doğruluk payı nedir ☺️