Bende aşı olmaktan cok korkuyordum. Etrafımda ve haberlerde cok fazla anne bebek ölümünü gördüm. Doktorumda gebelikte daha ağır seyrediyor, 29 haftalık gebemi yoğun bakımdayken sezeryan ile aldık bebeğini, hemen bugun asını ol bekleme deyince 16+4 de 1. Doz biontech asimi oldum. Maalesef gebe ölümleri çok artmış, burada bir anne hadi ben öldüm bebeğime kim bakacak , bu aklıma geldiği için asimi oldum demişti. Beni de bu yorum çok etkiledi ve asimi oldum. Sadece kol agrisi oldu.