Glhnss NilayKocabey merak etmeyin tıpta böyle bir açıklama yok sadece düşük olma ihtimali olabilir diye önermeyen doktorlar var ama hiç bir düşüğün aşı sebebiyle olduğuna dair bile bir bilgi yok ihtimal bunlar içinizi ferah tutun streste girmeniz de hem bebeğe hem size zarar 🙏
NilayKocabey Glhnss evet bende sadece düşüğe sebep olur diye vurulmayın diye biliyorum sakatlık hiç duymadım inşallah öyle birşey yoktur diyerek dua ediyorum sadece
NilayKocabey Yzaman Eskişehir tıp fakültesine gittim oradaki doktorlar da biz daha da öneriyoruz gebelere aşı olmalarını dedi
QueenMommy Damlacem ben olmucak ne etki yapıcağı ne olucagı belli değil doğumdan sonra Allah nasip ederse o zaman olurum
turefb İlk 3 ay ve son 3 ay vurulma dediler bana da hastaneden. Ben de tedirgin oldum haliyle, ilk üç ay ve son üç ay bir zararı oluyorsa 4-5-6 ncı aylarda da vurulmam dedim. Vurulmayı düşünmüyorum şuan ne bileyim ne olur ne olmaz 🥲
2erkekannesiii Sakatlık olur mu bilmem ama Benim doktorum ilk 3 ay önermiyorum bebeğe antikor geçebilir dedi o yüzden ilk Dozumu 17 haftada oldum hatta eltim hamilelik boyunca aşı olmadı
NilayKocabey 2erkekannesiii İsviçre de gebelikte aşı olmuş bir annenin bebeği antikorlu doğmuş ama bu iyi bir şey diyor doktorlar bağışıklık sistemi güçlü olurmuş
Nemusto NilayKocabey yani perinataloglar ünlü doktorlar hepsi öneriyor araştırın biraz görürsünüz ben aşı olmadan önce aylarca araştırma yaptım yabancı makaleler okudum. İnstagramda docdrmfk var bi bakın omun sayfasına
Kzncbsra NilayKocabey yok oyle bir sey canim instagramda bir doktor var cagrigulumser diye ismi doktorunun aciklamalarini dinle icin rahatlar bise olmaz insallah
Tugbaky NilayKocabey öncelikle sen o doktorunu bi değiştir canım bence. Bi kere hamile bi insanla bu şekilde konuşulmaz! Benim arkadaşım hamile olduğunu bilmeden 2. dozunu oldu 3 gün yatakta yattı bebek sağlıklı şükür ultrasonda. Canını sıkma sen.
NilayKocabey Tugbaky inşallah benim bebeğim de sağlıklıdır rabbimin elinde olan birşey bu sonuçta böyle olmasını isteyerek aşı olmadım sonuçta
denizvebulut NilayKocabey bende 13. Haftada oldum hemde 3 doktorun önerisi ile. Ne saçmalık hiç sorunu olmayan bir gebeliği nasıl sonlandir diyebiliyor. Sanırım eskisehirdesiniz sizde. Bende eskisehirdeyim hangi doktor bunu diyen?
NilayKocabey denizvebulut Bozüyük’teyim ben buradaki kadın doğum doktoru sakat olabilir deyip sevk etti Eskişehir tıp fakültesine artık oraya gelip gidiyorum
NilayKocabey Nemusto evet internette bende çok araştırdım sakatlıkla ilgili birşey söylenmiyordu inşallah olmaz öyle bir şey
Tugbaky NilayKocabey tabii sen canını sıkma canım benim. Millet hamileyken bilmeden neler yapıyo ben antidepresan ağrı kesiciler falan kullandım bilmiyodum. Rabbim hepimizin bebeklerini ve bizleri korusun inşallah 🤲🏻
denizvebulut NilayKocabey sağlık bakanlığı iletişim merkezini arayıp doktorunuzun tavrını bildirin. Fakültedeki hekimler resmen gülerler doktorunuzun söylediğine. İçiniz rahat olsun. İlk iç ayda onerilmemesinin sebebi düşük riski yaratmaması açısından.