begonvilko Kızlar ciğer yeme demişti en başta doktorum, şimdi 3 ayımı doldurdum. Aklıma geldi acaba ciğer ve sakatat yeme dedikleri ilk 3 ay miydi yoksa gebelik boyunca miydi, bilgisi olan var mi?
Adileeselvi Melikeakarsu Benim arkadaşıma rahatsızlığından dolayı kendi önerdi bebeğinde hiç bir sıkıntı yok ben elimi surmedigim halde oğlum hemanjiyom lu doğdu yani yüzün de lekesi var eskilere cigermi elledin diyorlar ama elimi bile sürmedim
Melikeakarsu Esraali valla bnde tam bilmiyorum annemler falan öyle der yeme leke yapıyor diye hatta annem bnde yemiş bnde de leke var sırtımda annemin parmak izi 🥰