Merhaba herkese 🌸 sizinle birşey paylaşmak istiyorum benimle aynı durumda olanlar var mı merak ediyorum 🤦🏻♀️ Yarın kontrolüm var ve her kontrole gitmeden bir gün önceden bir panik sıkıntı yaşıyorum acaba kötü birşey var mı herşey yolunda mı diye ben bu durumumu bundan önceki gebeliğim karnımda öldüğü için yaşıyorum diye düşünüyorum doktordan dönünce de sanki hiç o sıkıntıyı stresi yaşamamışım gibi pozitif devam ediyorum herşey doktora gidene kadar 🙈 aynı durumu yaşayanlar ve atlatanlar yazabilir mi 🤔