Canım bende 37+5 im sabah yerimden kalkamayacak şekilde ağrılarım vardı hemen gittim açılmam var ve nstde de sancılarım gözüktü doğum başlamış ama daha yolun başındayız dedi. Yatış verdiler ama eve gelmeyi tercih ettim. Bebeğim kanalda baskı uyguluyor sürekli. Sen yinede bi git görün istersen