Zayif düştüysen, yorulduysan öyle hissetmen normal. Bir de bebek güçlüyse :) Lakin sık oluyorsa ve rahatsiz ediyorsa doktoruna danışman da fayda var. Ben 34 haftalik olana kadar ayak üstü çalışıyordum 12 saat, tempolu bir isim vardi. Akşama doğru bebeğin tekmeleri beni sarsiyordu komple. İzne çıktım bütün evi kaldırıp döktüm tekrar etmedi.