serapinci Canim bende eczanede çalıştım şöyle açıklim tamamen devletin sorunu ilaç 200 liraysa SSK diyor ki ben bu ilacın ücretini öderim, 2 ay sonra 200 lira olan ilaç 300 lira oluyor SSK diyor ben 200 lirasını ödemeye devam ederim üstünü hastadan alırsınız bu da reçeteye yansıyor ama raporlu ilaçlarda biraz daha az ödemeniz lazım ama kullandığınız ilaç ilede ilgili olabilir doktorunuza sorun, eğer yine aklınızda sorun olursa eczaneden ücreti gösteren çıktı var SSK ne kadar ödüyor ilaç ne kadar falan orda açık bir şekilde yazıyor eczanenizden isteyin