Fenciilknurhoca Değerlerin normal canim şeker çıkmamış tokluk şekerin 140 ın üzerinde olursa gebelik sekeri oluyor
FusunF tgba715 😂😂doktorum aradı normal dedi ama hatta şekerim dusukmuş bol bol ye dedi aç kalmadı dedi 😂