Taze1anne daha önce sezeryan yapan arkadaşlarım elbisenin ilk gün daha rahat olduğunu söylüyor
Doğum sonrası odaya kontrole falan geldiklerinde elbiseyi kaldırmak daha basitmiş pantolonu indirmektense
Sezeryan yerine baskı oldu falan olayı da olmuyormuş
Ki odaya ilk geldiğiniz saatlerde altınız bi müddet çıplak kalıyormuş sonda falan takılı oluyormuş
Kanama olduğu için de sık pislenebiliyormuş
Yedekli gitmekte fayda varmış
Bide sabahlık olursa doğum sonrası koridorda yürüttüklerinde kan bulaştı gözüktü diye telaşlanmamak adına sabahlık iyi oluyormuş
- Gün kanama azalıyormuş baya
foto çekecekseniz beyaz bi takım alabilirsin dediler
Öyle yaptım
Üşürsem ya da rahat edemezsem diye de bi alt üst takım alcam