SekerAnne Merhaba annelerim benim 2. Gebeliğim Haftadan beri hissediyorum bebeğimi ama dünden beri hissedemiyorum ya da bir iki kere normal mi?
SayeMom SekerAnne normal tatlım suan düzensiz olabilir ve 24 saat uyuyorda olabilirlermiş bende 23 haftalığım 2 gün hareket etmedi diye gitmiştim bebek gayet sağlıklı imiş bazen kendileri yapiyor😜
SekerAnne SayeMom ay yaaa içimi öyle bir rahatlattınız ki , elim göbeğimde beklerken ter basıyor resmen 😅 biz de cumartesi gittik sağlıklıydı şükür , aklıma bin türlü senaryo geldi 😂