Mom6162 Kızlar 27.haftamdayım ferritin 8çıktı yükselmiyor bir türlü. Pekmez yiyorum kan hapı kullanıyorum. Yan etki yapmayan kan hapı öneriniz var mı? Bitkisel yöntemler?
Tugbaky Mom6162 aynı şekil benim de 8 çıktı. Feriplex içiyodum ama bağırsaklarımı mahvetti. Sidefer içmeye başladım 20 gün oldu ama tahlil yaptırmadım henüz. Bi yan etkisi olmadı.
cerenmina Mom6162 8 cikti doktorum ve ben rahatlayacagiz herhalde. Günde 2 kere alıyorum ilacı 2 cikti pazartesi günü.
Mybabeela Mom6162 ilacin emilimini artirmak icin yontemler bulabilirsiniz, kullanip bir saat sonra(saat olayindan tam emin degilim) c vitamini iceren seyler yiyebilirsiniz. Emilimi artırıyormuş.
Bskaymazz1 Mom6162 Benim 9 a düşmüştü doktorum serum takviyesi yaptırdı 2 kere taktırdım ilaç içemiyorum diye 🤷🏼♀️
Mom6162 Tugbaky ben de vegaferon içiyodum günde 2taneye çıkardık şimdi kan hapı değişecek ismini bilmiyorum yeninin
Mybabeela Bir de demir serumları var onlardan takıyorlar ama yan etki yapma ihtimali yüksek bir ilaç imza ile falan takıyorlar her doktor da sıcak bakmıyor
Mom6162 Mybabeela yan etki sıkıntı bu dönemde evet.. Emilimini artırsın diye c vitamini ile tüketmek gerekiyor yapıyorum ama bir türlü yükselmedi hamilelikte