Melekk12 Kızlar suan 4+3 gebelik görünüyor ayın 5 inde randevum var sizce bebek görünür mü ultrasonda ?
Taze1anne Melekk12 6. 7. haftalarda bebeği anca görebilirsiniz sanırım yanlış hatırlamıyorsam öyle olmuştu bende de. 🌸
rabia3561 Melekk12 ben 4+4 vajinal ultrason ile keseyi görmüştüm. 6+4 tekrar çağırdı doktorum ve kalp atışını duymuştuk. Beta değeriniz 1500 üstünde ise keseyi vajinal ultrason ile görüyorlar genelde
Glsh14 Melekk12 GOrunedebilir gorunmeyedebilir kimisi daha gec goruyormus ama bende 5+4 de gordum.sali gunu kalp atisini duycaz insallah
iki_tospik_annesii Aysegul9225 Ben 4+4 de keseyi gördüm normal ultrasonla 1300 dü kan değerim 5+6 da sa kalp atışını duydum
Mom726272 Glsh14 keseyi özel hastaneye gittiğimde gördüm sonraki kontrollere devlette gittim orda da detaylı ultrason da duyabildim öncesinde hep Bi sebep buldular