Kızlar 40 olduk hala gelmiyor bebis devlete gidicekdim fakat. Devlet 41 e kdr bekletiyoruz dedi bende özele gittm muaneeye 4 cm açıklıkla doğum dedi yarın sabah suni sancı ile doğum yapicwm ilkide suni almisdm ikincisinde suni ılıcak bakalım nasıl olucqk ilkmis gbi heyecanlıyım buarada tansiyonum yükseliyor riske atmak istemedim