Zeynepabide 5+3 üm bugün mide bulantım belirmeye basladı, aralıklı kesilip şiddetleniyor. Sizde ne zaman başladı???
elfmoom Zeynepabide 6. haftada başladı 5. ayımdayım hala 6 tane mide bulantısı için ilaç kullanıyorum
AyseBasat Zeynepabide benim 6. Haftamda başladı ve şu anda 13. Haftamdayım hala şiddetli bir şekilde devam ediyor.
duyguuudmr Zeynepabide 6+4 olduk bugun ikizlerimle 1 hafta önce basladı bulantı baya zorluyor birsey yiyemiyorum 🙄
Zeynepabide elfmoom bazı yakınlarımdada öyle olmustu, bazen 3,5 ayda bitiyor. Bazende doguma kdar sürüyormuş. Allah kolaylık versin
Zeynepabide AyseBasat ilk hamileliğimde de benimde 5-6 haftada baslayıp 3.5 ayın sonunda tamamen bitmişti. İnsallah sizede banada öyle olur
elfmoom Zeynepabide ben 5. ayımdayım geçmeyecek benimki doğuma kadar devam :) ama inşallah sizinki geçer
AyseBasat Zeynepabide ayyy inşallah 🙏 bana da çevredemdekiler en erken 3.5 ayda en geç 5. ayında biter diyorlar ya inşallah şanslı olup erken bitenlerden oluruz ☺️
TugceZeynep08 5 haftalıktı mide bulantım çok fazla vardı şuan 7+3 mide bulantım kesildi çok nadir midem bulanıuo o kadar
Zeynepabide TugceZeynep08 sizin cok kısa sürmüş maşallah diyelim. Cok sevindim. Bu sefer inş benimde öyle olur🙏
Zeynepabide Mrvyldz61 gercekten süper bir durum ya😁 eşimin kuzenide aynı sekilde hiç midesi bulanmadan dogum yaptı. Maşallah
TugceZeynep08 Zeynepabide inşallah ben çok şükür çabuk atlattım ama istahsızlığım hala devam ediyo çok fazla yemek yiyemiyorum