Kızlar merhaba. Ben çalışıyorum sigortamda ödeniyor. Bu çalışan anneler doğum parası alıyormuş süreç nedir nasıl oluyor rapor ne zaman alınıyor bilgisi olan var mı ? Ücret ne kadar aldınız ? ( Not: süt ve herkese verilen doğum parasını sormuyorum. Sgk lı çalışan annelerin rapor alım sürecini merak ediyorum)