Başlıkta da yazdığım üzere dün akşam 9 sularında balık yedik. Gece saat 3’e kadar hafif mide bulantısı ve ishalim vardı. Ben gebeliğimin başından beri hiç mide bulantısı yaşamadım ve hep kabızdım. O yüzden endişe ettim hastaneye gittik. Doktor 2 tane serum verdi ve tahlillerim yapıldı. Hafif dozda bir zehirlenme olmuş. Doktor bebeğe herhangi bir zararı olmamıştır dedi ama benim içim pek rahat değil. Daha önce bu durumu yaşayan var mı acaba?