CNN-b bende senin gibiyim en ufak dibim gelse hemen boyayan biriydim şuan beyazlarım baya baya çıktı ki bnm saçlarım aşırı boyaya alışık boyamadimda hhem avuç avuç dökülüp hemde kazık gibi oluo ama buna ragme dusunmuorum herkesin kendi düşüncesidir ama bitkisel boya diye bişi yok bana göre sadece kokusuzlar var bitkisel adı altında satılan sonuçta. Hepsinde kimyasal bisiylar varki renk verio saça ve bunu bile bile boyamam