Melikeakarsu Bebeğim 10 haftalık ultrasyonda hareketlerini fark etmedim doktor bi sıkıntı Yok hersey yolunda dedi ben niye hareketlerini ultrasyonda fark edemedim diye aklıma takılıp durdu siz fark ettinizmi?
Deletedmom_33 Melikeakarsu Ben sade 14.hafta elini oynattığını gördüm. 17′de de bastırdığı için rahatsız olup kolunu oynattı. Şimdi de yerinde durmuyor. Detaylıda zor aldık hareketliliğinden yüz resmini
Cilekliruyam Melikeakarsu canım ben 35 haftadır ilk defa dün ultrasonda hareketini gördüm doktora her gittiğimizde uyuyor oluyor bide yüzünü kapatıyor yüzünüde ilk defa görebildim 😂😂
Jdjdjdjk Melikeakarsu ben 31+4üm normalde fingir fingir ultrasona bi giriyorum asla hareket etmiyor mesela hareket hissetmeye başlayınca tedirginliğiniz gidecek
ebrar6036 Melikeakarsu benimki 11. Haftada o kadar hareketliydiki doktor boy ölçümü yapamamıştı şimdide 17 haftalıkn2 gün önce muane de doktor yine hareketli dedi bu haftada çok net tekmesini hissediyorum ve hatta karnımın üstünden bile gözüküyor bence bu biraz bebekten bebeğe değişir eğer doktorun sorun yok dediyse yoktur
Fasulyeninannesi1 Uyuyordur. Her daim hareket etmiyorlar bu haftalarda. Doktorunuz kalp atisini gormustur merak etmeyin
Melikeakarsu Fasulyeninannesi1 evet doktor gayet hersey yolunda dedi bn takıntı yaptım niye gormedim hareketlerini diye 🤦🏼♀️
Cilekliruyam Melikeakarsu evet evde hareket ediyor doktora gidice çıt yok görmek istiyor insan ama şansımıza denk gelmiyordu bir türlü 😂😂😂
Elifmm Jdjdjdjk benim de 31+3 her gittiğimde yüzünü bir eliyle kapatıyor adam tatlı de yesek acta kalsam yok hatta detaylida bile düzgün goremeedim sıpa
Melikeakarsu Laragte yurt dışında kalıyorum canım Burda öyle hitap ediyorlar 😂ağız aliskanligi olmuş 🙈
Nihal-7 Melikeakarsu 10. Haftada bizimki de öyle fasulye koymuş gibi duruyordu ☺️ 13.haftada şekillenmiş ve hareket ediyordu o yüzden akla takacak bir durum değil Allah başka dert vermesin 🌼
ebrar6036 Melikeakarsu evet canım normal kasık ağrın arada bir olur özellikle normalde adet olduğun zamanlarda daha çok ağrır
Ceysii01 Melikeakarsu bende ikizlerimin 12 haftada gördüm ilk defa şansima cok hareketliydiler 14haftada ise ellerini ayaklarini kipirdatiyolardi bitanesi ultrason resminde elini emiyodu cok sasirmistim bazende hic hareket etmiyolar 😳