Benim de 3.17 di dahiliyeye yönlendirdi zaten öncesinde de takip altıydaydım bi sürece doktoruma randevu alamadım gittiğimde ilaç dozu değiştirildi bu seferde 0 lanmış 😂 tekrar ilaç dozu ayarlandı
Öyle 3 ken korkma çok yüksek olursa kork
İlaçta düşürülecek zaten