Kizlar 15 Haftayi bitirmek üzereyiz 19unda devlete gittim hic binsorun yok dedi sükür sonra vajinal ve kasik agrilarim basindan beri var benim hep normal dendi ama yinede ayin 25inde özeldeki doktorumada gittim onada söyledim agrilari oda sorun görmedi enfeksiyon ihtimalini dusundu ama yeni test verdim idrar kütlürü vs temiz cikti hepsi doktorumda ozaman gayet normal rahim yukari.cikiyo buyuyo vs dedi 2 gundur alt Karnimda baski hissediyorum sanki bisey varmis gibi dokununca hafif bastirinca idrar varmıs gibi dolgunlik hissi sizi var yasayan varmi bu needir ?