İlk zamanlar bende çok takıyodum, dipler çıkmış ama çok kötü duruyo sonra uzayınca ya da göz alıştığından o kadar batmamaya başladı 😬😬😬 şimdide kestiresim geliyor ama burda duymuştum galiba hamileyken kestirirsende çok saç uzamamazmış diye .Ay bilmiyorum belki doğuma yakın boyatırım bir cesaret