Bende deniz Güleryüz e gidiyorum kendi muayenesi var anlaşmalı hastaneleri var Doğum fiyatları da 8500 falan ama çok memnunum 30 hafta oldum her gittiğimde en az 1 saat zaman ayırıyor bebeğimin herşeyini anlatıyor gösteriyor verdiğim paraya üzülmüyorum yani enerjimiz tuttu :)