Hanzademerve Kızlar sabah doktora gitmiştim kalp atısı için 8 haftalığım geç döllenmeden kaynaklı kalp atısını duymadık ve doktor dediki bebeği de göremiyorum ben video cekiyordıum o esnada ekran aldım size de göstermek adına bu kesede bebek yok mu yani?
Kafam Hanzademerve tek bi doktorla kalma baska doktorlara da git bana öyle demişti 34.haftamdaydım inş seninde vardır canım
Sumeyyeee Hanzademerve Hakkınızda hayırlısı olsun inşALLAH en kısa zamanda kucağınıza alırsınız fakat doktorun göremediğini Birileri gördüm dese belkide umut edeceksiniz sizin için zor olmaz mı ? Başka bir doktora gidin isterseniz bu işin uzmanına onlar bilir biz sadece yorum yapmakla kalırız
bireylulmeselesii Hanzademerve sanırım yok . 8. Haftada olsa geç döllenme fe olsa daha belirgin olurdu diye düşünüyorum çünkü 6. Haftada bile belli oluyor. Ama tabi ki belli olmaz bizler uzman değiliz bir doktora daha görüneni tavsiye ederim ki ona göre ilerlersin böyle durumlarda tek doktorla kalkınmamalı . Rabbim hayırlısını versin inşallah sağlıkla nasip olur
Busrakzlkc Bu sanırım 8 haftalık halimizdi. Bebek görünmüyordu evet ama yolksac dediğimiz beslenme kesesi görünmüştü https://resimyukle.io/g/qQ3zStqQU6
Minikkuzular Hanzademerve sizin yerinizde olsam başka doktora da giderdim kesenin içinde bebek gözüküyor benim kızımda geç dollenmeydi keseyi geç gördük bebeği sonra gördük kalp atisinida daha sonra gördük çok normal yani geç döllenme adı üzerinde başka doktora gozukmenizde fayda var