Minikbirkalpp 15 haftalık hamileyim özellikle geceleri miğdem cok ağrıyor ve yanıyor uyku uyutmuyor ne önerirsiniz başından gecenler fikir verirseniz cok sevinirim şimdiden sağolun
Sgnn Minikbirkalpp Aç kalmamaya çalış canım. Birde doktorum bana gaviscon şurup verdi. Yan etkisi yok günde 5-6 kaşık içebilirsin dedi. Ama sen tabiki doktoruna danış. Birde ben çiğ sopan sarımsak asla yemiyorum
Tugce-ylds Minikbirkalpp Canım 38+4 üm bende yanmadan uyuyamıyorum o çok geçmiyor mecbur çekiyo insan ama süt rahatlatıyor soğuk süt iç bir kaç yudum iyi geliyor o
Belacivciv Minikbirkalpp Ağır şeyler yememeye çalışın, bana olduğu zaman yatmadan önce birkaç yudum soğuk süt içip yatıyordum işe yarıyordu
Minikbirkalpp Sgnn sağol canım bende doktoruma bi danışıcam bunu rennıe falan içen arkadaşlarım var oda rahatlatıyormus
Minikbirkalpp Tugce-ylds evet canım sütüde internette okudum içmeye calısıyorum bu durumlarda azda olsa rahatlatabılıyor. Size ınsallah bebişinize sağ salim kavusursunuz az kalmıs🥰
Minikbirkalpp Belacivciv aslında miğde bulantısından pek bişeyler yediğim sölenemez ama sütü ısıtıyordum soğuk olarak içerim tesekkur ederim canım