Bende içiyorum ama azalttım oğlumda içmiştim 3 aylıkken birden tiksinti gelmişti bırakmıştım. Bunda da acayip vicdan yapıyorum çok azalttım umarım bırakırız. Bebek için gerçekten berbat birşey onun içerde o duman içinde kaldığını bilmek insanı yiyip bitiriyor.