Selam kızlar,
8+2 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı, doktorum rahimde ufak bir kanama alanım olduğunu söyledi. 10 gün sonraya tekrar kontrol verdi. Hali hazırda zaten Protestan fitil kullanıyordum, devam et dedi. Benzer şeyi yaşayanların tecrübesini merak ettim. Okuduğum kadarı ile genellikle bir sorun olmadan kayboluyormuş ama düşük riskini de arttırdığı söyleniyor. Siz neler yaptınız bu süreçte, sürekli yatınız mı? Alan ne kadar sürede kayboldu? Daha önceden 2 düşüğüm olduğu için biraz evhamlıyım bu konuda maalesef.