Aslında masa başı çalışıyordum.lavobaya gittim bi anda oldu.doktor kontrole gelmene gerek yok dedi haftama göre düşük tehlikesi olabilirmiş.iğne verdi onu oldum hemen.ama 1 tane iğne başka vermedi haftaya da kontrole gel dedi.daha kalp atışı duymamıştık pazartesi gittiğimde