Ebusss1 https://resimyukle.io/r/4yjqVTwVO2 Kızlar 39 haftalığım tekrar nst istedi doktorum var bebeğin hareketleri yavaştı şimdi sonuç nasıl anlayanlar bakabilir mi doktora yarın gösterebilirim anca
Chucky9 Ebusss1 ben anlamıyorum fakat ben de bişey merak ediyorum nst sonucunuzda orta kısımda 13 cm yazıyor galiba o ne demek oluyor ki bende de 2 cm yazıyor da merak etmiştim nedir diye. Bilenler yazabilir mi
NinovaLemi Chucky9 ben doktora sormuştum bizimle alakalı bir şey değilmiş. Benimkinde de hep 3 cm yazıyor. Cihaz ile alakalı olabilir
Sulegorkemakyol Ebusss1 bebeğin kalp atışları sabit güzel görünüyor ağrı kısmında çok çok az bir ağrı gözükoyor oda sıkıntılı miktar değil yok denicek kadar az ağrılar çıkmış sıkıntılı birşey varmış gibi durmuyor tabi ama doktorunuza göstermeniz daha önemli
Chucky9 NinovaLemi anladım teşekkür ederim acaba açıklık falan mı diye kafama takılmıştı 😀 sonra düşündüm de o cihaz nerden bilsin ne kadar açıldığımızı
NinovaLemi Chucky9 ilk nst ye girdim de ben de aynısını düşündüm bir de üstüne 3 cm olunca :D internetten baktım bizim gibi merak edip sor olmuş ama cevabı yoktu. Doktora danistigimda güldü bizi sadece o dalgalı kisimlar ilgilendiriyormus 😂