Gulonuz 39+1 gelen giden yok hala bebek aşağıya indi düştü karnım ama sadece zorluk yaşıyorum doğum için doktor hala bir şey demedi normal doğuma uygun falan dediler sadece haftaya yine gel kontrole dedi bakalım salı günü gidicez inşallah bir an önce gelir artık aşırı yoruldum😂
Bir de neden sezeryan dediler yani bir sorun mu var yoksa haftası dolduğu için mi sezeryan yapıyorlar Çarşamba günü 40. Haftaya gircez acaba bana da sezeryan derler mi(inşallah derler normal doğumdan korkuyorum😂😂) yoksa normal doğum için bekletir mi devlet hastanesine gidiyorum adam akıllı açıklamıyorlar çok merak ediyorum nasıl olcaak 😂😁